Skoči na glavno vsebino
SIO2020ArnesMIZŠEU-ESS

Program nadaljnje vzpostavitve IKT infrastrukture v vzgoji in izobraževanju
Cilj operacije je izboljšanje kompetenc in dosežkov mladih ter večja usposobljenost izobraževalcev prek večje uporabe sodobne IKT pri poučevanju in učenju. Vzgojno-izobraževalnim zavodom se sofinancira izgradnja brezžičnih omrežij in nakup IKT opreme, razvija se e-storitve in e-vsebine. Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

osic

Izjava Združenja ravnateljic in ravnateljev osnovnega in glasbenega šolstva Slovenije

Izjava Zveze ravnateljev in pomočnikov ravnateljev ob ukrepih navedenih v odloku Vlade RS z dne 5. 11. 2021 in prejeti Okrožnici MIZŠ, številka 603-1/2021/96, z dne 6.11. 2021

Ravnatelji se od začetka pojava virusa v Sloveniji zavedamo svoje odgovornosti in vloge pri ohranjanju zdravja. Ves čas spremljamo, sprejemamo in udejanjamo navodila Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport, ki nastajajo na podlagi odločitev Vlade Republike Slovenije. Sledimo smernicam in priporočilom Nacionalnega inštituta za javno zdravje ter poskušamo v svojih okoljih v največji možni meri izvajati ukrepe za zaščito zdravja. Izredno cenimo prizadevanja zdravstvene stroke, spoštujemo požrtvovalno delo vseh zaposlenih v zdravstvu in smo jim hvaležni za opravljeno. Zato se tudi na šolskem področju po svojih močeh trudimo za obvladovanje in preprečitev širjenja okužb. In to poslanstvo bomo opravljali tudi v prihodnje, saj je naš skupni cilj, da premagamo virus in se povrnemo v običajno življenje.

Po zadnjem sprejetem odloku Vlade RS z dne 5. 11. 2021 in prejeti Okrožnici MIZŠ, številka 603-1/2021/96, z dne 6. 11. 2021 ter današnjem sestanku v organizaciji MIZŠ,
na katerem je sodelovalo 640 udeležencev, smo ravnatelji osnovnih šol, šol s prilagojenim programom ter glasbenih šol sprejeli naslednja večinska stališča.

1. Ravnatelji že ves čas podpiramo samotestiranje kot zelo dober ukrep, smiseln in uporaben za preprečevanje prenosa okužb in zagovarjamo samotestiranje v domačem okolju. Menimo, da je sistem samotestiranja učencev dobro deloval, da so ga starši uspešno izvajali, za kar se jim zahvaljujemo. Sproti so nas obveščali o sumu okužb, zato smo šole lahko izvajale nadaljnje postopke. Na podlagi takšnih obvestil smo izkoristili možnost odrejanja izobraževanja na daljavo, kar se je po potrditvenem PCR testu izkazalo za premišljeno dejanje. In namesto, da bi nadgradili sistem, ki je že uspešno deloval, je sprejeti Odlok povzročil vsesplošen slovenski odpor staršev. Če smo pred njim imeli po šolah nekaj posameznih staršev, ki so nasprotovali nošenju zaščitnih mask, se je na podlagi v Odloku določenega samotestiranja v šolah močno povečalo zavračanje tudi tega ukrepa.

Ker razumemo, da se zdravstvena situacija poslabšuje, podpiramo samotestiranje za vse učence, in sicer za otroke od 1. do 5. razreda in otroke ter mladostnike s posebnimi potrebmi v domačem okolju, za ostale pa ga je možno izvesti pod določenimi pogoji v prostorih vzgojno-izobraževalnih ustanov. V zvezi s samotestiranjem predlagamo, da se ga uvaja postopno in da se vsi otroci in mladostniki s posebnimi potrebami ter učenci 1. VIO samotestirajo v domačem okolju.

2. Ravnatelji ugotavljamo nedoslednosti v dikciji 3. in 8. člena Odloka o začasnih ukrepih za preprečevanje in obvladovanje okužb z nalezljivo boleznijo COVID-19, ki je v veljavo stopil 8. 11. 2021, kar terja ustrezno interpretacijo MIZŠ.

V 3. odstavku 3. člena piše, da pogoja PCT ni potrebno izpolnjevati osebam, ki so mlajše od 12 let, in osebam, ki so vključene v storitev vodenja, varstva in zaposlitev pod posebnimi pogoji. To pomeni, da se pri navedenih osebah ne preverja izpolnjevanja pogoja T. V 1. odstavku 4. člena je navedeno, da presejalno testiranje s HAG testom za samotestiranje šteje kot izpolnjen pogoj PCT. S tem je 8. člen, ki govori o UČENCIH in DIJAKIH, ki izvajajo testiranje s testi HAG za samotestiranje v direktnem nasprotju z navedenim 3. odstavkom 3. člena.

1. odstavek 8. člena pravi, da učenci osnovne šole in dijaki izvajajo testiranje s testi HAG za samotestiranje /…/. 3. odstavek pa pravi, da študenti in udeleženci izobraževanja odraslih v programih, v katerih se pridobi javno veljavna izobrazba, OBVEZNO izvajajo testiranje s testi HAG za samotestiranje /…/.

Iz zgoraj zapisanega razumemo, da pripravljalec Odloka ni jasno opredelil, da je samotestiranje za učence in dijake obvezno.

V 9. členu piše, da se samotestiranje izvaja s testi HAG za samotestiranje, ki jih proizvajalec nameni za samotestiranje in za katere je proizvajalec pridobil certifikat /…/. V VSEH navodilih za samotestiranje je določena minimalna starost ali celo profesionalna raba.

Glede na to, da celoten odlok uporablja termin SAMOTESTIRANJE, učitelj NE SME testirati otroka, ta pa se po navodilih proizvajalcev ne sme samotestirati.

3. Prav tako ugotavljamo nedoslednosti med Priporočili NIJZ in Odlokom.

Predstavniki MZ in NIJZ so glede določil Odloka o ustreznosti tipa zaščitnih mask (prepoved mask iz blaga) za mlajše učence že podali izjavo, ki odstopa od prvotno pojasnjenih določil Odloka, MIZŠ v dogovoru z NIJZ pa načrtuje odstop od javno pojasnjenih določil Odloka glede obveznosti samotestiranja za OPP v šolah in zavodih.

Predlagamo, da MIZŠ izvajanje Odloka ustrezno interpretira tudi glede samotestiranja otrok do 12. leta starosti, in sicer kot obvezujoče, v asistenci staršev/skrbnikov v domačem okolju otroka.

Odloka zaradi navedenega ne moremo v tako kratkem času v celoti uresničiti, prav tako se pojavi težava zaradi organizacije samotestiranja in primernega obveščanja staršev. Ravnatelji smo MIZŠ postavili mnoga operativna in izvedbena vprašanja in na večino tudi danes nismo dobili odgovorov. Prav tako ni pojasnjeno, kako ravnati v primeru odklanjanja samotestiranja. Obveščeni smo bili tudi, da nekateri učitelji že sedaj sporočajo, da zavračajo sodelovanje pri samotestiranju otrok.

In nenazadnje moramo izpostaviti, da se na ravnatelje izvajajo številni pritiski, grožnje, verbalni in fizični napadi. Starši namreč ne sprejemajo dejstva, da smo ravnatelji dolžni izvajati odloke vlade in smernice NIJZ ter priporočila zdravstva.

Vsem ravnateljem je v interesu, da šole ostanejo odprte, zato skrbimo za varno in zdravo okolje v največji možni meri in sodelujemo z vsemi deležniki, kar s svojim odgovornim ravnanjem tudi dokazujemo. Vendar pa je naša osnovna naloga zagotavljanje vzgojno-izobraževalnega procesa, kar želimo izvajati v stabilnem in spodbudnem okolju.

Gregor Pečan, predsednik

Ljubljana, 10.11.2021

Dragi učenci in učenke!

Osmošolki Maša in Meta sta se preizkusili v izdelavi motivacijskega plakata za delo na daljavo.

Vabljeni k ogledu. Morda pa najdete še kakšen nasvet zase.

Šola na daljavo v naših očeh

Šola na daljavo v naših očeh

Tako vidijo šolo na daljavo učenci enega šestih razredov naše šole.

Kot učiteljica se zlahka poistovetim z besedami:  delovno, bedno, ne maram, pogrešam šolo …

Ker jo res zelo pogrešam!

Vsem učencem, učiteljem in staršem želim, da se šolska vrata čim prej ponovno odprejo! Do takrat pa veliko dobre volje, vztrajnosti in dobro delujočega interneta.

*Slika je bila ustvarjena s pomočjo aplikacije Mentimeter na začetku video pouka.

OBVESTILO O MOŽNOSTI ZAGOTOVITVE TOPLEGA OBROKA ZA UČENCE, KI SE ŠOLAJO NA DALJAVO

OBVESTILO O MOŽNOSTI ZAGOTOVITVE TOPLEGA OBROKA ZA UČENCE, KI SE ŠOLAJO NA DALJAVO

 

Spoštovani starši!

Tudi v času od 7. 12. – 11. 12. 2020 bo kuhinja OŠ Ivana Cankarja Vrhnika pripravljala topli obrok za vse upravičene in prijavljene prevzemnike.

Še vedno ostajajo pogoji enaki:

  • topel obrok (kosilo) pripada učencem, ki se zaradi poslabšanja epidemioloških razmer organizirano šolajo na daljavo in so do tega obroka upravičeni;
  • do toplega obroka so upravičeni le tisti učenci, ki imajo že sedaj subvencionirano kosilo (3. dohodkovni razred v odločbi o otroškem dodatku oziroma 2. razred v odločbi o državni štipendiji ali učenci, ki so nameščeni v rejniško družino) – podatke bomo ob prijavah preverili v CEVUIZ;
  • obrok je za učence brezplačen, saj se sredstva zagotovijo iz državnega proračuna;
  • topel obrok bo za obe vrhniški šoli v tednu od 7. 12. 2020 do 11. 12. 2020 pripravljala kuhinja OŠ Ivana Cankarja Vrhnika, kjer bo tudi prevzem.

Starši otrok, ki izpolnjujejo zgornje pogoje in se do sedaj še niso prijavili, se morajo na topel obrok predhodno prijaviti in velja za vse dni v tednu (ne pa le za posamezne dneve npr. glede na jedilnik).
Prijave pošljite na e-naslov vodje prehrane, in sicer za Cankarjevo šolo tinapb@11sola.si in za Slomškovo šolo prehrana.ams@gmail.com .

Ustrezno posodo za prevzem obroka morate vsakodnevno zagotoviti sami (do 10.00 morate čisto in podpisano posodo dostaviti na določeno mesto zadaj pri kuhinji šole), nato pa obrok ob dogovorjenem času tudi prevzeti. Prevzem hrane bo potekal zunaj prostorov šole.

Učenci oziroma starši boste obrok (obvezna uporaba maske in zagotavljanje ustrezne medosebne razdalje) osebno prevzeli zadaj za OŠ Ivana Cankarja Vrhnika ob določenem času (med 11.30 in 12.30).

Lep pozdrav in vse dobro.

IDEJE ZA POČITNIŠKE DNI

IDEJE ZA POČITNIŠKE DNI

Učenci in učenke,

če si želite popestriti počitniški teden z različnimi športnimi, ustvarjalnimi ali raziskovalnimi dejavnostmi, odigrati družabno igro ali skuhati preproste jedi, vas veliko idej čaka na spletni strani Cankar zna-OPB.

Lep počitniški teden. 🙂

Obvestilo

Spoštovani starši!

 

Vlada RS je danes, 30. 10. 2020, sprejela odločitev o podaljšanju trenutno veljavnih ukrepov. Ministrica za izobraževanje, znanost in šport je skladno s pristojnostmi izdala sklep, s katerim je določila, da se, zaradi poslabšanja epidemiološke situacije in preprečevanja prenosa okužb s SARS-CoV-2, jesenske počitnice podaljšajo do 8. 11. 2020.

Prosim vas, da še naprej spremljate novice in našo spletno stran, kjer vas bomo obvestili, kako bo potekal pouk po počitnicah.

Drage učenke in dragi učenci!

Izkoristite dodaten teden počitnic za branje knjig, ponavljanje učne snovi, ogled dokumentarnih oddaj ter preživite čim več časa v naravi v družbi družinskih članov.

Pazite nase ter ostanite zdravi.

Ravnateljica

Polonca Šurca Gerdina

TEKMOVANJE SLADKORNA BOLEZEN

Na šolskem tekmovanju iz poznavanja sladkorne bolezni (diabetesa) so bronasto priznanje dosegli:

GAJA HELENA LUIN, EVA FIŠTER, LANA PIRC, KAJA ŠKAFAR, ŽIVA BEVK, META HOČEVAR, ŽIVA SMOLEJ, VAL TRAJKOVSKI.

GAJA HELENA LUIN in EVA FIŠTER sta se uvrstili na državno tekmovanje, ki bo v soboto, 21. novembra. Če bo epidemiološka situacija dopuščala, bo državno tekmovanje potekalo v Izoli; v nasprotnem primeru bo izvedeno na daljavo.

Zahvaljujem se vsem sodelujočim učencem in vam želim uspešno delo še naprej.

Janja Markovič, mentorica tekmovanja

IZPOSOJA KNJIG ZA DOMAČE BRANJE, CBZ ALI KRAJŠANJE DALJAVE V ŠOLSKI KNJIŽNICI NA LOŠCI 1

Med šolanjem na daljavo si lahko knjige, ki jih potrebujete, izposodite tudi v šolski knjižnici.

Kako?

Gradivo rezervirajte preko Cobissa (NAVODILA), potem pa pridite ponj v sredo ali četrtek med 13.00 in 14.00 v šolsko knjižnico skozi zadnja vrata, ki so pod zunanjimi stopnicami v telovadnico.

Knjige za domače branje pa, prosim, prinesite v knjižnico takoj, ko jih preberete, da si jih bodo lahko izposodili še vaši sošolci.

Špela Petrovič

Zapri nastavitve dostopnosti