Skoči na glavno vsebino

V petek, 13. marca, in v soboto,  14. marca, bo na šoli potekal tabor, namenjen tistim osmošolcem in devetošolcem, ki se želijo poglobiti v probleme sodobnega sveta, kot so globalizacija, potrošništvo in oglaševanje. Delavnice bomo izvajali učitelji naše šole. Če vas zanima več …

Elissa Tawitian

 PROGRAM

  1.  PETEK, 13. marec
  •  15:00-16:00 Odkritja in trgovina (E. Tawitian)
    • Današnji obseg in način delovanja mednarodne trgovine in svetovnega gospodarstva imata svoje zgodovinsko ozadje. Stoletja kolonialne zgodovine so pustila neizbrisen pečat. V delavnici odkrivamo ozadje današnjih trgovinskih tokov in jih primerjamo z zgodovinskimi trgovskimi potmi.
  • 16:00-17:00 Ogled in pogovor o filmu »Zgodba o stvareh« (Judita Oblak)
    • Učenci razmišljajo o svojih vzorcih potrošnje in kritično analizirajo film in tehnike prepričevanja, ki so v filmu uporabljene.
  • 17:00-18:00 Igra z biseri (Majda F. Gregorčič)
    • Ne glede na naša različna izhodišča se vsak med nami trudi preživeti in izpolniti nekatere od svojih želja. V igri učenci izkusijo posledice omejenih možnosti, ki izvirajo iz različnih obrazov revščine (v tej igri predvsem informacijske revščine). Igra spodbuja učence k razmisleku, kako svoje želje uskladiti z željami drugih.
  • 18:00-19:00 Pravična trgovina (Jana B. Bradeško)
    • Zgodbice ljudi, ki so vpleteni v navadno in pravično trgovino, služijo kot osnova za delavnico in poskrbijo za nekaj informacij o nezavidljivem položaju, v katerem se znajdejo številni mali kmetje in gospodarstvo neprivilegiranih držav, ko se znajdejo v sistemu mednarodne menjave. Predstavljene so koristi za proizvajalce in koristi same pravične trgovine.
  • 19:30 Večerja
  • 20:30 Film za lahko noč

2.  SOBOTA, 14. marec

  •  7:30 Zbujanje in zajtrk
  •  8:30-9:30 Dragi nakup (Valerija Karba)
    • Igra, v kateri morajo učenci razrešiti logično uganko, kako petim članom družine priskrbeti, kar si želijo, tako da porabijo čim manj denarja. A različne skupine učencev kupujejo dobrine po različnih cenah. Med razmislekom ugotovijo, da razlike v cenah povzroča vključevanje in neupoštevanje socialnih in okoljskih stroškov.
  •  9:30-10:30 Oglaševanje je … (Mateja Zupančič)
    • Različni ljudje bi oglaševanje definirali na različne načine, odvisno od tega, kakšen poklic opravljajo, kakšni so njihovi interesi in položaj v družbi. Učenci primerjajo starejše in nove pristope k oglaševanju in diskutirajo o spreminjajočih se oblikah oglaševanja. Preko različnih trditev o oglaševanju spoznavajo različna stališča o oglaševanju ter spoznavajo njihovo ozadje in namen.
  • 10:30-11:00 Odmor
  •  11:00-12:00 Stopi naprej, če imaš rad čokolado (Irena Brenčič in Jana Šircelj)
    • Učenci z igro vlog izkusijo življenjske razmere otrok v različnih delih sveta. Odkrivajo, kako različen položaj družin vpliva na njihovo potrebo po otroškem delu in kako tako delo vpliva na njihovo življenje. V delavnici, polni različnih vlog, odkrivajo, kako je zadovoljstvo zelo subjektivna kategorija, ter raziskujejo vprašljivo mejo med koristnim in obžalovanja vrednim delom.
  •  12:00-13:00 Mobilni telefon (Primož Trček)
    • Če bi vsi učenci zložili svoje mobilne telefone na kup, koliko zlata bi dobili? Delavnica odkriva različne globalne povezave, ki se nanašajo na celotni življenjski cikel mobilnih telefonov. Redke kovine, ki so nepogrešljiv sestavni del elektronskih naprav, je potrebno najprej izkopati, vedno večji kup elektronskih odpadkov je treba nekam odložiti. Učenci raziskujejo učinke na okolje in ljudi, ki ga ima izdelek v svojem življenjskem krogu.
  •  13:00-14:00 Kosilo
  • 14:00-15:00 Pozor! Razprodaja! (Janja Markovič)
    • Delavnica gradi na lastnih izkušnjah učencev z nakupovanjem in razprodajami. Učenci spoznajo nekatere od marketinških trikov supermarketov in razmišljajo o tem, kako učinkujejo na njih. Imajo priložnost tudi spoznati, kako včasih ugodnosti za kupce, pomenijo negativne učinke na zaposlene.
  • 15:00-16:00 Igra spomina za zaključek (E. Tawitian)
    • Učenci povezujejo posamezne predmete z njihovim specifičnim družbenim, gospodarskim in okoljskim učinkom po vsem svetu.

 

 

(Skupno 72 obiskov, današnjih obiskov 1)
Zapri nastavitve dostopnosti