Skoči na glavno vsebino
4. DAN ŠOLE V NARAVI V CŠOD PECA

Predzadnji dan v šoli v naravi se je začel z jutranjo telovadbo. Po telovadbi smo pozajtrkovali in pospravili sobe. Dopoldne so se začele dejavnosti. Na sporedu smo imeli lokostrelstvo in nogometni biljard. Popoldne pa smo imeli prvo pomoč in kuhanje. Za konec dneva...

3. DAN ŠOLE V NARAVI V CŠOD PECA

Zjutraj smo dan začeli z jutranjo telovadbo. Po telovadbi smo se 7.A in 7.E  skupaj odpravili na daljši pohod do Pikove koče. Po večih urah hoje smo se končno le vrnili nazaj do doma na kosilo. Za kosilo so nam postregli gobovo juho, za glavno jed pa krompir,...
2. DAN ŠOLE V NARAVI V CŠOD PECA

Zjutraj smo se zbudili ob 7h. Ko smo se predramili in uredili, smo imeli jutranjo telovadbo in po njej še zajtrk. Na dopoldanskih aktivnostih smo se oba razreda izmenjali na dveh dejavnostih. Prva je bila Po stopinjah vodnega moža, ki je pomenilo raziskovanje in...
CŠOD RADENCI, 7. D

Pošiljamo vam lepe pozdrave iz Poljanske doline ob reki Kolpi, kjer je veliko sonca in malo signala. Učimo se preživeti. Postavljamo bivake, kurimo ogenj, se zabavamo in spoznavamo življenje ob vodi.
1. DAN ŠOLE V NARAVI V CŠOD PECA

Odhod z avtobusom je bil ob 9h zjutraj. Na poti smo se ustavili na počivališču, da smo pojedli malice in pot nadaljevali še dobro uro, ko smo prispeli na cilj – dom Peca. Najprej smo se zbrali v jedilnici ter dorekli pravila obnašanja v domu in se pogovarjali o...