Skoči na glavno vsebino
SIO2020ArnesMIZŠEU-ESS

Program nadaljnje vzpostavitve IKT infrastrukture v vzgoji in izobraževanju
Cilj operacije je izboljšanje kompetenc in dosežkov mladih ter večja usposobljenost izobraževalcev prek večje uporabe sodobne IKT pri poučevanju in učenju. Vzgojno-izobraževalnim zavodom se sofinancira izgradnja brezžičnih omrežij in nakup IKT opreme, razvija se e-storitve in e-vsebine. Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

osic
Dom Lipa, 2. dan šole v naravi, 2. e in 2. g

Dom Lipa, 2. dan šole v naravi, 2. e in 2. g

Zjutraj smo se zbudili že zgodaj, saj smo nestrpno pričakovali, kaj nam bo prinesel drugi dan tabora. Po zajtrku smo tehtali s previsnimi tehtnicami in izdelovali Lego vozila. Po kosilu pa izkoristili nekaj sončnih žarkov za igro na prostem in opazovanje vremena. Izmerili smo tudi temperaturo zraka in snega. Zvečer smo odšli na sprehod z lanternami, po večerni pravljici pa utrujeni zaspali.

Dom Lipa, 1. dan šole v naravi, 2. e in 2. g

Dom Lipa, 1. dan šole v naravi, 2. e in 2. g

Danes nas je v Črmošnjicah pričakal razburljiv dan, poln aktivnosti. Namestili smo se v sobe in se sprehodili v okolici našega doma. Po kosilu smo izkoristili snežno klančino in se pošteno prepotili. Spoznali smo stare kmečke igre in se preizkusili v streljanju z lokom. Čakala nas je še najboooooljša večerja – šmorn, nato pa stari slovenski film Kekec. “Dobra volja je najbolja!”

2. E in 2. G prispeli v CŠOD

Spoštovani!

Učenci 2. E in 2. G razreda so prispeli v Črmošnjice, kjer se bodo po malici vselili v svoje nove sobice in se podali na raziskovanje okolice.

Vsi vas lepo pozdravljajo!

Sodelovanje v projektu Pasavček

V tem šolskem letu je naša šola spet vključena v projekt Pasavček, s katerim ozaveščamo učence, starše in učitelje o uporabi varnostnega pasu in otroških avtosedežev. V okviru podaljšanega bivanja sodelujejo v projektu tudi učenci 3. A oddelka. V mesecu januarju in februarju smo se spoznali s projektom in likom Pasavčka, ki pravi RED JE VEDNO PAS PRIPET! Obiskali smo šolsko knjižnico, kjer nam je knjižničarka predstavila knjigo Kako se obnašam v prometu, ki nas uči o varnosti v prometu. Iskali in prebirali smo tudi med knjigami, ki so povezane z vozili, prometnimi pravili in znaki. Tekom podaljšanega bivanja se vsakodnevno aktivno vključujemo v promet pri prečkanju ceste do igrišča. Pri tem vedno poskrbimo za našo varnost s pogledom levo-desno-levo in dvigom roke. Se že veselimo novih dejavnosti!

Dom Lipa, Črmošnjice, 2. A in B, 2. dan

2. dan tabora smo se zaradi velikega pričakovanja zbudili že zelo zgodaj. Komaj smo dočakali zajtrk, potem pa smo pričeli z različnimi zanimivimi dejavnostmi: lokostrelstvo, stare športne igre, gugalnice in tehtnice … Še najbolj pa smo se razveselili popoldanskih iger na snegu. Trenutno uživamo v družabnem večeru in vas lepo pozdravljamo.

1. dan v CŠOD Lipa, Črmošnjice, 2. a in 2. b

Preživeli smo zanimiv in pester prvi dan tabora. Ob prihodu smo si uredili sobe in si vsi prislužili 10-ko. Sledilo je okusno kosilo, ki nam je dalo novih moči za dričanje po snegu, sestavljanje vozil iz lego kock, opazovanje vremena … Zvečer smo se ob soju petrolejk odpravili na sprehod po zasneženi vasi. Prisluhnili smo še pravljici in utrujeni zaspali.

FOTOGRAFSKI NATEČAJ – MI V POKRAJINI

FOTOGRAFSKI NATEČAJ – MI V POKRAJINI

Z natečajem želimo spodbuditi  radovednost pri učencih  ter pokazati, kako si učenci predstavljajo geografski pogled na pokrajino skozi fotografski objektiv in jih povabiti v predstavljanje, analiziranje in interpretiranje pokrajine.

V natečaju lahko sodelujejo učenci od 6.  do 9. razreda.

Tema natečaja ‘Mi v pokrajini’ je pokrajina v vseh svojih razsežnostih: geografski pojavi,  geografski procesi, odnos med geografskimi dejavniki, odnos do pokrajine, terensko raziskovanje pokrajine, športni, naravoslovni ali kulturni dnevi v pokrajini, konflikti v rabi pokrajine ipd. Vsaka fotografija mora  vključevati vsaj sledove človeka v pokrajini.

več…
Zapri nastavitve dostopnosti